Influencer Marketing: Όσα θέλεις να ξέρεις!

Πιστεύεις πως ήρθε η ώρα να επενδύσεις στο Influencer Marketing;

Αν όχι τότε έχουμε μερικούς λόγους που θα σε πείσουν.

Όταν ξεκινάει ο σχεδιασμός μιας digital καμπάνιας πρωταρχικός στόχος είναι να αναγνωρίσουμε εμείς οι ίδιοι το BRAND αλλά και όσα συμπεριλαμβάνει. Πολλές φορές οι επιχειρηματίες έχουν μια άλλη εικόνα για το brand τους από αυτή που τελικά δέχεται ο καταναλωτής. Βασισμένοι στην τμηματοποίηση της αγοράς και με αναζήτηση του κοινού στόχος της εκάστοτε εταιρείας θέτουμε τους στόχους της στρατηγικής. Λαμβάνουμε υπόψη τα trend και τα insight της αγοράς και τα ενσωματώνουμε στην στρατηγική του εκάστοτε συνεργάτη. Μια στρατηγική digital marketing δεν σημαίνει πάντα Influencer Marketing.

Το Influencer Marketing τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται καθώς συνδυάζει την διαδεδομένη προώθηση του Mouth to Mouth με ψηφιακά μέσα.

Ο καταναλωτής δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης με ανθρώπους που ακολουθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από το μοίρασμα ιστοριών, οι χρήστες νιώθουν τους influencer ως οικείους. Έχουν εικόνα για το πως ξυπνάνε, τι τρώνε, που και με ποιους συναναστρέφονται, τι προϊόντα χρησιμοποιούν. Μέσα από τις σχέσεις αυτές ένας χρήστης με πολλούς followers και μεγάλη αλληλεπίδραση με το κοινό του μπορεί να μοιραστεί σε φιλικό επίπεδο προϊόντα ή υπηρεσίες που χρησιμοποιεί.

Ο καταναλωτής από την άλλη νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια να προβεί σε μια αγορά όταν ένα προϊόν προτείνετε. Ένα παράδειγμα που θα μπορούσαμε να πούμε είναι πως άνθρωποι με κοινά ενδιαφέροντα π.χ. νέες μαμάδες συναντιούνται έξω από τον παιδίατρο. Οι απόψεις που θα ανταλλάξουν για πιθανά προϊόντα που μπορεί να καταναλώνουν για εκείνες ή τα βρέφη τους. Είναι σαν ένα live streaming review των προϊόντων.

Μέσα από τα social media στοχεύουμε να ενισχύσουμε τον διάλογο με τον πελάτη που είναι κοντά στις δικές μας αξίες. Άρα ένα βήμα που πρέπει να προσέξουμε είναι πως δεν είναι κατάλληλοι όλοι οι influencer για όλα τα προϊόντα. Βασική προϋπόθεση είναι ο άνθρωπος που θα επιλέξουμε για να προωθήσει ένα προϊόν / υπηρεσία μας να έχει κοινά ενδιαφέροντα με το κοινό στόχος της εταιρείας μας.

Αφήστε μια απάντηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο