Digital Marketing: Επιλογή ή ανάγκη των επιχειρήσεων;

Εν έτη 2021 μία επιχείρηση είναι αναγκαίο να έχει παρουσία στα digital μέσα.

Τα digital κανάλια έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν την επικοινωνία της επιχείρησης ή του brand σας. Το παραδοσιακό marketing [τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπες διαφημίσεις κοκ.] συνοδεύεται πλέον από τα κανάλια του διαδικτύου.

Σιγά σιγά η κάθε εταιρεία ή brand οφείλει να αρχίσει να διαμορφώνει την στρατηγική επικοινωνίας της στην digital εποχή. Γιατί οι καταναλωτές είναι εκείνοι, που κρατούν στα χέρια τους, την τύχη των brands.

Οι εταιρείες που δεν έχουν παρουσία στο διαδίκτυο σήμερα είναι σαν να μην υπάρχουν στην πραγματικότητα. Πάνω απο το Μ.Ο. του καταναλωτικού κοινού πριν προβεί σε μια αγορά θα κάνει έρευνα αγορά στο διαδίκτυο για το κατάστημα – εταιρεία, την τοποθεσία της επιχείρησης, τα στοιχεία επικοινωνίας αλλά και τα προϊόντα,

Άρα λοιπόν, μία εταιρεία πρέπει να έχει ενεργό ρόλο στο διαδίκτυο γιατί ο καταναλωτής θα εξερευνήσει πρώτα τα social media της επιχείρησης και τι υπάρχει γύρω από αυτό.

Ας κάνουμε ένα παράδειγμα.

Αν υποθέσουμε ότι έχετε ένα εστιατόριο με παραδοσιακό φαγητό στο Ηράκλειο Κρήτης. Ας δούμε βήμα – βήμα μια ολοκληρωμένη εικόνα στο διαδίκτυο.

  • Μια καταχώρηση Google Business θα σας δώσει τη δυνατότητα να εμφανίζεστε στους χάρτες της Google. Ένας πιθανός πελάτης σας, όταν αναζητήσει εστιατόριο με παραδοσιακό μενού στο Ηράκλειο θα δει το εστιατόριο σας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Ο υποψήφιος πελάτης σας θα έχει τη δυνατότητα να μάθει το ωράριο σας, να μοιραστεί μια κριτική ή να διαβάσει κριτικές άλλων πελατών.
  • Λογαριασμοί – Pages στα social media. Υπάρχουν πολλές επιλογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δεν είναι όλα για όλους. Ανάλογα τη στρατηγική που θα ορίσει η ομάδα Marketing θα μπορέιτε να επιλέξετε ανάμεσα σε Facebook, Instagram, TripAdvisor κοκ.
  • Η επιλογή ενός website για ενα εστιατόριο είναι μια αποτελεσματική μέθοδο να δείξετε την ιστορία σας, τη φιλοσοφία σας αλλά και να δημιουργήσετε ένα πλάνο online κρατήσεων για το εστιατόριο σας.
  • Last but not least, οι διαφημιστικές καμπάνιες θα δώσουν στην επιχειρησή σας την δυναμική της προβολής που χρειάζεστε. Μέσα απο στοχευμένες διαφημίσεις σε social media και Google AdWords. Θα έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε το κοινό στόχος ανα ηλικία, φύλο, τοποθεσία και πολλά ακόμα χαρακτηριστικά και να μεταφέρετε το μήνυμα που θέλετε. Οι στοχευμένες διαφημίσεις προσελκύουν το κοινό που θέλετε για την επιχείρησή σας.

Να θυμάστε όμως, πως όλα αυτά χρειάζονται χρόνο!

Η εικόνα της επιχείρησης για να χτιστεί θέλει χρόνο, αφοσίωση, καθημερινή ενασχόληση και συνεχή αλληλεπίδραση με το κοινό.

Η Hashtag Digital και οι συνεργάτες μας είναι εδώ για να βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να κάνει την αρχή στο διαδίκτυο μέσα από ένα μεγάλο μείγμα υπηρεσιών.

Η ομάδα μας έχει όρεξη, έμπνευση και κοιτάει ένα βήμα πιο μακριά…

Εάν ενδιαφέρεσαι μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας πατώντας εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο