Η δύναμη των social media: Η περίπτωση του Ιακωβίδη

Η δύναμη των social media είναι τόσο δυνατή και μια τρανή απόδειξη είναι αυτό που συνέβη με την περίπτωση του Ιακωβίδη.

Ή αλλιώς του Θοδωρή Ιακωβίδη που γίναμε όλοι φίλοι μαζί του μέσα σε ενα 24ωρο.

Είναι απο τις φορές που σκέφτεσαι τι δύναμη μπορεί να έχει ο κόσμος όταν ενωθεί.

Λίγα πράγματα για την ιστορία: Ο Θοδωρής Ιακωβίδης συμμετέχοντας στους ολυμπιακούς αγώνες στο Τόκιο μετά την λήξη του αγώνα δήλωσε on camera γεμάτος συγκίνηση πως πρόκειται να σταματήσει. Ο λόγος ήταν πως δεν αντέχει άλλο τις συνθήκες που επικρατούν. Ο ίδιος δήλωσε πως ειναι λυπηρό να ντρέπεσαι να πας στον φυσικοθεραπευτής που δεν σου παίρνει χρήματα καθώς γνωρίζει την κατάσταση.

Λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του Θοδωρή Ιακωβίδη
02/08/2021

Αμέσως μετά τις δηλώσεις του, σύσσωμο το ελληνικό κοινό μέσα απο τα social media έκανε viral αυτές τις δηλώσεις. Το κοινό παρότρυνε ο ένας τον άλλο να ακολουθήσουν τον Ιακωβίδη στα social media. Έτσι ο λογαριασμός θα γινόταν πιο “εμπορικός” για τους χορηγούς. Το σχέδιο πέτυχε και ο Ιακωβίδης μέσα σε 48 ώρες κατάφερε να τερματίσει τα στατιστικά στους αλγόριθμους. Το Instagram account του έφτασε σχεδόν 200k ακολούθους. Την ώρα που ο ίδιος έκανε δηλώσεις on camera είχε μόλις 2000 ακολούθους.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι influencers έπαιξαν μεγάλο ρόλο καθώς στήριξαν την προσπάθεια αυτή. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στήριξε δημόσια τον Θοδωρή μέσα απο το account του το οποίο αγγίζει τα 10,4 εκατομμύρια ακολούθους.

Η δύναμη που μπορεί να έχουν τα social media είναι τεράστια. Ο κόσμος μπορεί να μεταδώσει την πληροφορία πολύ γρήγορα. Το κοινό μπορεί να αλληλεπιδράσει με τα brand, τους ανθρώπους και να ανεβάσει ψηλά ή να ρίξει στο μηδέν.

Τα IG Stories και το twitter πήραν φωτιά και ο Ιακωβίδης κατέκτησε -πέρα απο τις καρδιές μας- ένα εμπορικό account. Σίγουρο είναι, πως όποιος χορηγός επενδύσει, θα κερδίσει σίγουρα awareness και positive positioning στην ψυχολογία του κόσμου.

Ακολουθούν κάποια twitter που αποθέωσαν τον Θοδωρή.

Αφήστε μια απάντηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο