Γιατί πρέπει να επενδύσεις στο Digital Marketing

Η πανδημία του Covid-19 ήρθε για να αλλάξει όχι μόνο την καθημερινότητά μας αλλά και τον τρόπο ζωής μας σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, το digital marketing και την χρήση που κάνουμε στο διαδίκτυο.


Οι επιχειρήσεις λοιπόν έχουν 2 επιλογές. Είτε να αναστείλουν την λειτουργία τους είτε να μπουν στον κόσμο του digital marketing.
Ανεξάρτητα από τον κλάδο, το είδος της επιχείρησης τώρα είναι που πρέπει να παρθεί η μεγάλη απόφαση. Η επιχείρηση που θα επενδύσει σε μία ολοκληρωμένη στρατηγική marketing είναι η επιχείρηση που θα αυξήσει την κερδοφορία της.


Σ ένα κόσμο που ζούμε η τεχνολογία είναι πλέον καθημερινότητα μας. Ο καταναλωτής επιλέγει να κάνει ηλεκτρονικά της παραγγελίες του και επιλέγει να μάθει τα πάντα σχετικά με το προϊόν / υπηρεσία που αναζητάει.
Η κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει την δική της εικόνα στην digital εποχή.

Γιατί μία επιχείρηση που έχει φυσικό κατάστημα θα πρέπει να διαθέτει eshop και πως μπορεί να ωφεληθεί απ΄ αυτό;
Το κοινό πάντα έκανε ηλεκτρονικές αγορές αλλά πλέον το ποσοστό αυτό έχει ραγδαία εξέλιξη προς τα πάνω! Είναι γεγονός πως όλες οι γενιές, ακόμα και οι περίφημοι baby boomers (1946 – 1964), αρχίζουν σιγά σιγά και μπαίνουν στο online, αφιερώνοντας τον περισσότερό τους χρόνο εκεί.
Η πραγματικότητα είναι πως ένα φυσικό κατάστημα αναπόφευκτα έχει όρια κερδοφορίας. Αυτό είναι παράγοντας πολλών παραμέτρων όπως η τοποθεσία, οι παρούσες συνθήκες, το όριο των ατόμων, το ωράριο και πολλά άλλα.
Ο καλύτερος τρόπος για να ξεπεραστούν αυτά τα όρια, είναι το internet.


Οι αριθμοί πάντα δίνουν απαντήσεις:

  • Μέχρι το τέλος 2021, προβλέπεται να αυξηθούν τα συνολικά έσοδα κατά 14% σε σχέση με το 2020 (Source: Statista)
  • Ο μέσος όρος τζίρου ανά χρήστη ετησίως (ARPU) θα φτάσει τα 552 ευρώ μέχρι το τέλος του 2020 έναντι 384 ευρώ το 2019. Φαίνεται λοιπόν μία εντυπωσιακή άνοδος της τάξης του 17%, η οποία δικαιολογείται απόλυτα λόγω της πανδημίας και είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών. Μέχρι το τέλος του 2025, το ARPU προβλέπεται να αυξηθεί ακόμα 33%. (Source: Statista)
  • Το 26% του ελληνικού πληθυσμού κάνει online αγορές και/ή πραγματοποιούν τις πληρωμές τους ηλεκτρονικά. (Source: DATAREPORTAL)
  • Το ποσοστό των γυναικών που πραγματοποιούν online αγορές, ανέρχεται σε ποσοστό 23%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών, ανέρχεται σε 28%. (Source: DATAREPORTAL)
  • Το 25% των λιανοπωλητών, ξεκίνησε ένα eshop, ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19. (Source: Software Advice)


Το συμπέρασμα από τα παραπάνω στατιστικά, είναι ξεκάθαρο. Η στροφή των users online είναι μεγάλη και τα projections για τα κέρδη, ακόμα μεγαλύτερα.

 

Το digital marketing εκτός από μία σωστή ολοκληρωμένη στρατηγική χρειάζεται και χρόνο για να φέρει τα αποτελέσματα που χρειάζονται!
Η Hashtag Digital και οι συνεργάτες μας είναι εδώ για να βοηθήσουν κάθε επιχειρηματία να κάνει την αρχή στο διαδίκτυο μέσα από ένα μεγάλο mix ενεργειών ώστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, η ηλεκτρονική σας εικόνα να πετύχει τους στόχους που θέτουμε!

  • Σχεδιάζουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική
  • Πραγματοποιούμε αναλύσεις
  • Εντοπίζουμε ευκαιρίες ή ελλείψεις της αγοράς
  • Παρακολουθούμε τον ανταγωνισμό και που βρίσκεται η δική σας επιχείρηση σε σχέση με αυτόν
  • Κρίνουμε πως θα γίνει η επιλογή των σωστών καναλιών για εσάς
  • Καθώς και ποια κανάλια αξιοποιούνται, αλλά και ποια μένουν ανεκμετάλλευτα


Η ομάδα μας έχει όρεξη, έμπνευση και κοιτάει ένα βήμα πιο μακριά…
Εάν ενδιαφέρεσαι μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας πατώντας εδώ

 

 

Πηγή: www.epixeiro.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μετάβαση στο περιεχόμενο